Itsepalvelukassat
Itsepalvelukassat mahdollistavat jouhevamman maksamisen ja asiakaspalvelun tehostamisen erityisesti ruuhkahuippujen aikaan. Itsepalvelukassojen avulla vapautat henkilöresursseja asiakaspalveluun parantaen näin palvelukokonaisuutta.
Jononhallinta ja vuoronumeroratkaisut
Modernin, helppokäyttöisen ja asiakasystävällisen mobiilivuoronumero ja jononhallintaratkaisumme avulla parannat yrityksesi tarjoamaa asiakaskokemusta antamalla asiakkaille mahdollisuuden odottaa vuoroaan haluamassaan sijainnissa.
Mobiilivuoronumero soveltuu täydellisesti mihin tahansa jonotettavaan palveluun. Asiakas vastaanottaa vuoronumeron omaan mobiililaitteeseensa ja saa jatkuvasti ajantasaista tietoa jonon etenemisestä palvelupisteellä. Ennen omaa vuoroaan asiakas vastaanottaa hälytyksen ja kehotuksen siirtyä palvelupisteelle.
Mobiilivuoronumero parantaa merkittävästi asiakaskokemusta ja antaa asiakkaille mahdollisuuden hyödyntää jonottamiseen kulunutta aikaa.
Ota yhteyttä info@digitouch.fi tai +358 (0)40 180 9041 ja pyydä räätälöityä tarjousta, esittelyä tai lisätietoa mobiilivuoronumero- ja jononhallintaratkaisuistamme!
Palauteratkaisut
Digitouch FS on palautteenkeräys- ja raportointijärjestelmä, joka soveltuu erityisesti spontaanin ja jatkuvan asiakas- ja henkilöstöpalautteen keräämiseen sekä oman toiminnan kehittämiseen. Palautetta voidaan kerätä tablettilaitteella, asiakkaan oman mobiililaitteen avulla tai verkossa. Tablettiin asennettu kysely toimii myös off-line-tilassa mahdollistaen palauteratkaisun liikkuvan sijoittelun. Ratkaisumme on helppo- ja nopeakäyttöinen, monikielinen, kustannustehokas ja se mahdollistaa nopeat toiminnan muutokset.
Samalla ratkaisulla voit toteuttaa asiakas- ja henkilöstöpalautteen keräämisen sekä oman toiminnan mittauksen.
Ota yhteyttä info@digitouch.fi tai +358 (0)40 180 9041 ja pyydä räätälöityä tarjousta, esittelyä tai lisäinformaatiota palauteratkaisuistamme!
Opastus ja digital signage
Moderneilla 3D-opatsusratkaisuillamme autat asiakasta löytämään haluamansa kätevästi ja näin tehostat sekä asiakaskokemusta että asiakkaan mielikuvaa yrityksestäsi tai organisaatiosta. Tehokkaalla tiedonjakelulla annat asiakkaillesi tietoa tulevista tarjouksista, tapahtumista, aikataulunmuutoksista, kampanjoista sekä muista uutisista.