You are currently viewing Terveydenhuolto, apteekit sekä terveys- ja hyvinvointiliikkeet
Korkeussäädettävät itseilmoittautumiskioskit ovat helppokäyttöisiä ja luotettavia.

Terveydenhuolto, apteekit sekä terveys- ja hyvinvointiliikkeet

Mobiilivuoronumero - Apteekit ja pankit - Digitouch
Mobiilivuoronumero - Apteekit ja pankit - Digitouch

Terveydenhuollon palvelupolku

Terveydenhuollon palvelupolun tehostamiseksi olemme kehittäneet uudenlaisen asiakaslähtöisemmän digitaalisia ratkaisuja ja mobiilipalveluita hyödyntävän palvelupolun.

Asiakaspolunhallinta

Modernin, helppokäyttöisen ja asiakasystävällisen mobiilivuoronumero ja jononhallintaratkaisumme avulla parannat yrityksesi tarjoamaa asiakaskokemusta antamalla asiakkaille mahdollisuuden odottaa vuoroaan haluamassaan sijainnissa.

Mobiilivuoronumero soveltuu täydellisesti mihin tahansa jonotettavaan palveluun. Asiakas vastaanottaa vuoronumeron omaan mobiililaitteeseensa ja saa jatkuvasti ajantasaista tietoa jonon etenemisestä palvelupisteellä. Ennen omaa vuoroaan asiakas vastaanottaa hälytyksen ja kehotuksen siirtyä palvelupisteelle.

Mobiilivuoronumero parantaa merkittävästi asiakaskokemusta ja antaa asiakkaille mahdollisuuden hyödyntää jonottamiseen kulunutta aikaa.

Lue lisää oheisesta esityksestämme. Global-Presentation_FIN_site_2024

The Power of Feedback

Digitouch WLS on palautteenkeräys- ja raportointijärjestelmä, joka soveltuu erityisesti spontaanin ja jatkuvan asiakas- ja henkilöstöpalautteen keräämiseen sekä oman toiminnan kehittämiseen. Palautetta voidaan kerätä tablettilaitteella, asiakkaan oman mobiililaitteen avulla tai verkossa. Tablettiin asennettu kysely toimii myös off-line-tilassa mahdollistaen palauteratkaisun liikkuvan sijoittelun. Ratkaisumme on helppo- ja nopeakäyttöinen, monikielinen, kustannustehokas ja se mahdollistaa nopeat toiminnan muutokset.

Samalla ratkaisulla voit toteuttaa asiakas- ja henkilöstöpalautteen keräämisen sekä oman toiminnan mittauksen.

Palautteen kerääminen on helppoa, mutta ratkaisevaa on se, millä toimenpiteillä palautteeseen reagoidaan.

Autamme monen vuoden kokemuksella asiakkaitamme suunnittelemaan ja toteuttamaan toimivan asiakaspalautejärjestelmän käyttöönoton ja hyödyntämisen. Tarjoamme myös kattavat tuki- ja konsultointipalvelut palautteiden seurannan, johtopäätösten ja toimenpide-ehdotusten tekemiseen. Toimimme yhteistyössä asiakkaidemme kanssa hyödyntäen kokemustamme ja osaamistamme, jotta asiakkaamme saavuttavat sekä lyhyen että pitkän aikavälin tavoitteensa.

Itsepalvelukassat

Itsepalvelukassat mahdollistavat jouhevamman maksamisen ja asiakaspalvelun tehostamisen erityisesti ruuhkahuippujen aikaan. Itsepalvelukassojen avulla vapautat henkilöresursseja asiakaspalveluun parantaen näin palvelukokonaisuutta.

Ota yhteyttä info@digitouch.fi tai +358 (0)40 180 9041 ja pyydä räätälöityä tarjousta, esittelyä tai lisätietoa digitaalisista ratkaiuistamme!