You are currently viewing Terveydenhuollon asiakaspolku

Terveydenhuollon asiakaspolku

Lattiamallinen korkeussäädettävä kioski Korkeussäädettävät itseilmoittautumiskioskit sairaalan aulassa
Lattiamallinen korkeussäädettävä kioski
Korkeussäädettävät itseilmoittautumiskioskit sairaalan aulassa

Digitouch on erikoistunut terveydenhuollon asiakaspalvelun tehostamiseen ja positiivisen asiakaskokemuksen vahvistamiseen. Tarjoamme asiakkaillemme innovatiivisia ja asiakaslähtöisiä digitaalisia ratkaisuja, jotka kattavat terveydenhuollon asiakaspolun eri vaiheet.

Ennen terveysasemalle saapumista asiakkaille tarjotaan digitaalisia ratkaisuja, kuten ajanvaraus, ilmoittautuminen, vuoronumerot ja tilanhallinta. Nämä toiminnot helpottavat asiakkaiden odotusaikaa ja vähentävät turhaa jonottamista terveysasemilla.

Terveysasemalla asiakkaille tarjotaan digitaalista informointia ja opastusta, joka auttaa heitä löytämään oikean paikan ja saamaan tarvittavaa informaatiota odottaessaan hoitoaan. Digitaaliset ratkaisut, kuten näyttötaulut ja mobiilisovellukset, voivat auttaa asiakkaita navigoimaan terveysasemalla ja tarjoavat tietoa odotusajan pituudesta ja hoitovuorosta.

Lisäksi tarjoamme mobiilipalveluita ja etäasiointipalveluita, joiden avulla asiakkaat voivat hoitaa asioitaan terveydenhuollossa ilman tarvetta fyysisesti saapua terveysasemalle. Näitä palveluita ovat esimerkiksi lääkärin etävastaanotot, sähköinen resepti ja terveysneuvonta.

Tarjoamme myös palautekanavia, joilla asiakkaat voivat antaa palautetta ja kertoa kokemuksistaan terveydenhuollon palveluista. Näiden palautteiden avulla terveydenhuolto voi kehittää palveluitaan entistä asiakaslähtöisemmiksi ja vastata paremmin asiakkaiden tarpeisiin.

Kaikki ratkaisumme on suunniteltu tehostamaan terveydenhuollon asiakaspalvelua ja vahvistamaan positiivista asiakaskokemusta. Olemme ylpeitä siitä, että voimme auttaa terveydenhuollon sektoria tarjoamaan entistä parempia palveluita ja vastaamaan paremmin asiakkaiden tarpeisiin.

Ota yhteyttä info@digitouch.fi tai 040 180 9041 ja pyydä tarjous, esittely tai lisätietoa ratkaisuistamme!

 

Ajanvaraus, ilmoittautuminen, vuoronumerot sekä tilan- ja resurssienhallinta

Digitaaliset ratkaisumme selkeyttävät ja nopeuttavat asiakaspolkua digitalisoimalla ja automatisoimalla palvelupolun osia saumattomasti ja asiakasystävällisesti. Käyttöliittymät on muotoiltu suoraviivaisiksi ja helppokäyttöisiksi.

Järjestelmän modulaarinen kokoonpano mahdollistaa tarvittavien osien tuomisen palvelupolkuun ja kaikki osat ovat tarvittaessa räätälöitävissä ja muotoiltavissa asiakaskohtaisesti.

Meillä on useamman vuoden kokemus muun muassa terveydenhuollon asiakkaiden tarpeista ja olemme kehittäneet Suomen terveydenhuollon käytössä hyväksi havaitut ja hyväksymät laitteistoratkaisut. Useilla sairaanhoitopiireillä ja yksityisillä lääkärikeskuksilla on hyviä kokemuksia kehittämistämme laitteista.

Näitä toimintoja tuetaan muun muassa mobiilivuoronumerolla ja ajanvarauksella, palauteratkaisuilla sekä videopuhelu- ja etäasiointikanavilla. Järjestelmiin pääsee kiinni web-selaimella myös oman mobiililaitteen avulla. Katso esityksemme asiasta tästä linkistä

Asiakkaan informointi ja opastus

Yhteydenpito ja asiakkaan tiedotus sekä opastus on syytä aloittaa ja hyvissä ajoin ennen asiakkaan saapumista terveysasemalle ja näiden tulee jatkua aina siihen asti, kunnes asiakas on päässyt takaisin kotiin tai muuhun haluamaansa sijaintiin.

Digitaaliset ratkaisumme huomioivat asiakkaan tarpeet suoralla tiedottamisella ja yhteysmahdollisuuksilla asiakkaan mobiililaitteeseen ja modernilla 3D-opastuksella ja Digital Signage -tiedotuksella paikan päällä. Poistuttaessa terveysasemalta mobiilipalveluiden kautta asiakas löytää kätevästi parhaat mahdolliset kulkuyhteydet ja tarvittaessa myös muut lisäarvopalvelut.

Mobiilipalvelut, etäasiointipalvelut sekä palautekanavat

Mobiilipalvelut sisältävät lähtökohtaisesti asiakkaan palvelupolun sekä henkilökunnan toiminnan kannalta tärkeät toiminnot kuten informointi ja opastus, etävastaanotto, virtuaalivuoronumero, ajanvaraus yms. vastaavat.

Videopuhelulla voidaan asiakkaalle antaa neuvontaa ja ohjausta sekä suorittaa myös etävastaanotto. Tämä mahdollistaa mm. keskitetyn neuvonnan asiakaspalvelun laatua vaarantamatta. Neuvontaan saa yhteyden niin itseilmoittautumiskioskilta kuin asiakkaan omasta mobiililaitteesta.

Ratkaisumme avulla keräät kätevästi myös palautteen sekä asiakkailta että henkilökunnalta. Tarjoamme konsultaatiota palautteen analysoinnissa ja palvelujen kehittämisen ja muotoilun suunnittelussa.