Retail Analytics
Retail Analytics on helppokäyttöinen ja tehokas ratkaisu mainonnan kohdentamiseen, asiakasvirtojen seurantaan sekä markkinoinnin toimivuuden analysointiin.
Retail Analytics auttaa asiakasvirtojen seurannassa ja asiakkaiden mielenkiinnon herättävien kohteiden tunnistamisessa ja mahdollistaa asiakaslähtöisemmän mainonnan suunnittelun ja toteutuksen.
- Järjestelmä muokkaa automaattisesti mainosnäyttöjen sisällön sopivaksi asiakkaan profiilin perusteella.
- Profiilikohtaiset tiedot ja asiakkaan reaktio tallentuvat järjestelmään. Kerätty data auttaa myös eniten mielenkiintoa ja positiivisia reaktioita herättäneiden mainosten tunnistamisessa.
- Retail Analytics –ratkaisu on integroitavissa myös jo olemassa olevaan digital signage –järjestelmään.
Ota yhteyttä info@digitouch.fi tai 040 180 9041 ja pyydä räätälöityä tarjousta, esittelyä tai lisäinformaatiota Retail Analytics -ratkaisustamme!
Retail Analytics –järjestelmä analysoi kameran välityksellä asiakkaan kasvot ja kerää olennaiset tiedot asiakkaan profiilista kuten ikä, sukupuoli, tunnetila ja kuinka kauan asiakas kiinnittää huomiota tiettyyn kohteeseen. Asiakkaista ei tehdä henkilökohtaista tunnistamista ja näin myös yksityisyys säilyy.
- Mainosten herättämät reaktiot tallentuvat järjestelmään
- Reaktioiden perusteella voidaan näyttää asiakkaille toimivampia mainoksia
- Järjestelmä laskee automaattisesti myös kävijämäärät ja tuloksia voidaan tarkastella halutulta aikaväliltä