By using our website, you agree to the use of our cookies.
+358 (0)40 180 9041 info@digitouch.fi Karvaamokuja 3, 00380 Helsinki Ma.-Pe klo. 8:00-16.00

Terveydenhuollon asiakaspolku

Terveydenhuollon asiakaspolku

Asiakaslähtöiset digitaaliset ratkaisumme tehostavat asiakaspalvelua ja vahvistavat positiivista asiakaskokemusta.

Terveydenhuollon asiakkaiden palvelupolun tehostaminen kuuluu vahvasti Digitouchin ydinliiketoimintaan. Hyödynnämme uusinta teknologiaa ja kehitämme jatkuvasti käyttäjäystävällisempiä ja asiakaslähtöisempiä digitaalisia ratkaisuja terveydenhuollon sektorille.

Terveydenhuollon asiakaspolkua tukeviin toimintoihin ennen terveysasemalle saapumista, terveysasemalla sekä lähtiessä kuuluvat:

  • Ajanvaraus, ilmoittautuminen, vuoronumerot ja tilanhallinta
  • Asiakkaan informointi ja opastus
  • Mobiilipalvelut, etäasiointipalvelut ja palautekanavat

Ota yhteyttä info@digitouch.fi tai +358 (0)40 180 9041 ja pyydä räätälöityä tarjousta, esittelyä tai lisätietoa ratkaisuistamme!

Ajanvaraus, ilmoittautuminen, vuoronumerot sekä tilan- ja resurssien hallinta

Digitaaliset ratkaisumme selkeyttävät ja nopeuttavat asiakaspolkua digitalisoimalla ja automatisoimalla palvelupolun osia saumattomasti ja asiakasystävällisesti. Käyttöliittymät on muotoiltu suoraviivaisiksi ja helppokäyttöisiksi.

Järjestelmän modulaarinen kokoonpano mahdollistaa tarvittavien osien tuomisen palvelupolkuun ja kaikki osat ovat tarvittaessa räätälöitävissä ja muotoiltavissa asiakaskohtaisesti.

Meillä on useamman vuoden kokemus muun muassa terveydenhuollon asiakkaiden tarpeista ja olemme kehittäneet Suomen terveydenhuollon käytössä hyväksi havaitut ja hyväksymät laitteistoratkaisut. Useilla sairaanhoitopiireillä ja yksityisillä lääkärikeskuksilla on hyviä kokemuksia kehittämistämme laitteista.

Näitä toimintoja tuetaan muun muassa mobiilivuoronumerolla ja ajanvarauksella, palauteratkaisuilla sekä videopuhelu- ja etäasiointikanavilla. Järjestelmiin pääsee kiinni web-selaimella myös oman mobiililaitteen avulla.

Asiakkaan informointi ja opastus

Yhteydenpito ja asiakkaan tiedotus sekä opastus on syytä aloittaa ja hyvissä ajoin ennen asiakkaan saapumista terveysasemalle ja näiden tulee jatkua aina siihen asti, kunnes asiakas on päässyt takaisin kotiin tai muuhun haluamaansa sijaintiin.

Digitaaliset ratkaisumme huomioivat asiakkaan tarpeet suoralla tiedottamisella ja yhteysmahdollisuuksilla asiakkaan mobiililaitteeseen ja modernilla 3D-opastuksella ja Digital Signage -tiedotuksella paikan päällä. Poistuttaessa terveysasemalta mobiilipalveluiden kautta asiakas löytää kätevästi parhaat mahdolliset kulkuyhteydet ja tarvittaessa myös muut lisäarvopalvelut.

Mobiilipalvelut, etäasiointipalvelut sekä palautekanavat

Mobiilipalvelut sisältävät lähtökohtaisesti asiakkaan palvelupolun sekä henkilökunnan toiminnan kannalta tärkeät toiminnot kuten informointi ja opastus, etävastaanotto, virtuaalivuoronumero, ajanvaraus yms. vastaavat.

Videopuhelulla voidaan asiakkaalle antaa neuvontaa ja ohjausta sekä suorittaa myös etävastaanotto. Tämä mahdollistaa mm. keskitetyn neuvonnan asiakaspalvelun laatua vaarantamatta. Neuvontaan saa yhteyden niin itseilmoittautumiskioskilta kuin asiakkaan omasta mobiililaitteesta.

Ratkaisumme avulla keräät kätevästi myös palautteen sekä asiakkailta että henkilökunnalta. Tarjoamme konsultaatiota palautteen analysoinnissa ja palvelujen kehittämisen ja muotoilun suunnittelussa.